Tags

, , , , , , , , , , , , , ,


Το θάρρος είναι σχετικό πράγμα…ξεκινάει πρώτα κάποιος με περισσότερη πυγμή, βλέπει ο επόμενος και παίρνει θάρρος, και ούτω καθεξής …που αναφέρομαι κυριακάτικα θα μου πείτε τώρα..Αναφέρομαι γενικά αλλά και ειδικά στο θέμα των σπιτιών σας. Εσείς που διαβάζετε και βλέπετε προτάσεις να δίνονται για τα σπίτια άλλων αναγνωστών και είτε επειδή ντρέπεστε είτε επειδή πιστεύετε πως κάποιο μέσον υπάρχει ή κι εγω δεν ξερω τι άλλο, αφήνετε τις απορίες και τις σκέψεις να σας πνίγουν και δεν παίρνετε την απόφαση να στείλετε κι εσείς τις δικές σας απορίες. Η Βάγια όμως, αποφάσισε να στείλει το mail της, μια που καποιες απο τις προτασεις μου τις αρεσαν και θα ΄θελε τη γνωμη μου και για το δικο της σπιτι… Μου γραφει:

Καλησπέρα γλυκιά decofairy. Μ΄ενθουσίασε το σπίτι της Λένας, τόσο φωτεινό και ταυτόχρονα ζεστό με τις κόκκινες πινελιές! Μου αρέσει κι εμένα πολύ το κόκκινο αλλά δεν το έχω τολμήσει. Και οι ιδέες σου πραγματικά υπέροχες. Έτσι λοιπόν και μετά από περίπου 2 μήνες που σε διαβάζω καθημερινά και ορμώμενη από το συγκεριμένο post, αποφάσισα να σου στείλω φωτο και από τον δικό μου χώρο΄, έχοντας συγκεκριμένες απορίες. Και αρχίζω: πρόκειται να αντικαταστήσω μια πολυθρόνα που τώρα βρίσκεται σε παιδικό δωμάτιο και θα την φέρω στο καθιστικό στη γωνία που σου στέλνω φώτο δίπλα από τον γωνιακό καναπέ. Αυτό είναι και το μόνο σημείο που μπορώ να την τοποθετήσω. Πρόκειται για τη μπερζέρα της neoset ( πολύ συμμαζεμένη σε διαστάσεις). Ο προβληματισμός μου είναι σχετικά με τη ταπετσαρία της πολυθρόνας:τι χρώμα να βάλω δίπλα στον χακί-λαδί καναπέ για να δέσει; να χρησιμοποιήσω μοτίβο ή μονοχρωμία;  με τι χρώμα και σχέδιο να κάνω τα μαξιλαράκια του κανάπέ και τις 2 μεγάλες μαξιλάρες στο πάτωμα για να υπάρχει σύνδεση με την πολυθρόνα;  Να σου πω επίσης ότι το θέμα του πάσο της κουζίνας με είχε προβληματίσει στο παρελθόν που ήθελα να κάνω κάτι για να την ¨κρύψω ¨ αλλά μετά από πολύ ψάξιμο και σκέψη το άφησα ως έχει. Βλέποντας όμως τις συγκεκριμένες κατασκευές, άρχισα πάλι να το σκέφτομαι Θα ταίριαζε κάτι τέτοιο ως συνέχεια πάνω από το πάσο; αξίζει τον κόπο ή δεν θα αλλάξει και πολλά;  Τέλος και για να μη σε κουράζω άλλο να σου πω ότι η τραπεζαρία που είναι στις  φώτο βρίσκεται πίσω από τον γωνιακό καναπέ (τον οποίο λόγω φθοράς θα τον αντικαταστήσω σε κανένα χρόνο, μάλλον με τριθέσιο, τη neoset μπερζέρα και ίσως κάποια καρεκλοπολυθρόνα για ένα πιο άνετο και ευέλικτο καθιστικό).
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων και οποιαδήποτε άλλη παρατήρηση δεκτή!
          
(για να δείτε καλύτερα τις φωτογραφίες απλά πατήστε πάνω τους να ανοίξουν)
Και ξεκινάω, λέγοντας πως το σπίτι σου, Βάγια, αποπνέει ξεκάθαρα μία country chic ατμόσφαιρα, ιδιαίτερα στη γωνιά της τραπεζαρίας. Πολύ όμορφο, γαλήνιο και προσεγμένο, το στυλ αυτό θα μου άρεσε να το μεταφέρω και στο καθιστικό. Ευκαιρία τώρα που θέλεις να αλλάξεις το ύφασμα της μπερζέρας, να το εκμεταλλευθείς και να την κάνεις το “talk of” στοιχείο του σπιτιού σου…και προτείνω Λουλούδια…έντονα, μεγάλα και χρωματιστά… να έχουν και κάτι από το κόκκινο που σου αρέσει…να, σαν της φωτογραφίας παρακάτω.
Να σπάσουν την γαλήνη στα δύο και να βάλουν το παιχνίδι στην καθημερινότητά σου.
Μαζί με τον καναπέ που θες να αλλάξεις, θα άλλαζα και το τραπεζάκι.Θα έβαζα κάτι σε βαλίτσα…σε Ivory, να δεσει όλο το πράγμα.Και τις μαξιλάρες θα τις έφτιαχνα σε μονόχρωμο, παρμένο από το ντεσέν της μπερζέρας.
Στο πάσο σου, δεν θα έβλεπα κάποιο διαχωριστικό με την πραγματική σημασια της λέξης, αλλά κάτι πιο διακοσμητικό. Κι αυτο γιατι το πασο ειναι μικρο, άρα δεν πρόκειται να “κρύψεις” και πολλά από την κουζίνα σου. Θα προτιμούσα, ό,τι επιλέξεις, να είναι σε κρεμαστό…Αποξηραμένες πιπεριές και μάτσο απο σκόρδα,λεβάντες κι άλλα βότανα που να φέρνουν στο νου γεύσεις κι αρώματα μεθυστικά απο Ιταλία… και να συμπληρωθούν από μία μπορντούρα με μπουκάλια κρασιών στο περιμετρικό δοκάρι της κουζίνας σου. Να το αποτελειώσεις και με μία ταπετσαρία με ετικέτες κρασιών στο πάσο, έτσι για να ολοκληρωθεί η εικόνα η κυριλέ, η country😉
Και μια τελευταία παρατήρηση που θα είχα, είναι το χρώμα του τζακιού…θα έλεγα να επαναλάβεις το χρώμα της τραπεζαρίας, να ζεστάνει και να δέσει.
Αυτά απο εμενα καλή μου Βάγια…περιμένω εντυπώσεις και απορίες σου.
Τα φιλιά μου,