Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,


Αν με ρωτήσεις αν αγαπώ το Παρίσι, θα σου απαντήσω αρνητικά.Αγαπώ τη  Μονμάρτρη…το δικό μου Παρίσι. Τους λόγους μπορείς να του διαβάσεις εδώ. Ένα από τα χαρακτηριστικά της, που υποσυνείδητα λατρεύει όποιος την επισκεφτεί, είναι οι σκάλες της, οι χιλιοφωτογραφημένες. Από αυτές λοιπόν εμπνεύστηκα και το θέμα του σημερινού μας ταξιδιού…Σκάλες στη Γαλλία. Εσωτερικές, εξωτερικές, από μουσεία, δημόσιους χώρους, σχολεία…κλασσικές, περίτεχνες, ντιζαϊνάτες, πρωτότυπες, λουλουδάτες…ό,τι μπορείς να φανταστείς!

If you ask me if I love Paris, I will answer you negative. I love Montmartre …my Paris. You can read the reasons here (sorry, it is in greek). One of its features, which subconsciously  loves  whoever visit it, is its stairs. So, by them  I inspired for the subject of today’s trip. Stairs in France…Internal, external, in museums, public spaces, schools … classic, ornate, modern, original, floral … whatever you can imagine!

School of Arts in Saint Herblain

Cannes

Και μέσα σε όλα,  δες τι βρήκα! Ξύλινες μακέτες από σκάλες για να στολίσεις το σπιτάκι σου και να αρπάξεις λίγη από την αίγλη και την ποιότητα του παρελθόντος…σε προσφορά!

And among all look  what I found!  Wooden  models of stairs to decorate your house and grab some of the prestige and the quality of the past … in offer!

Enhanced by Zemanta