Tags

, , , , , , , , , , ,


Τα ταξίδια εμπνέουν! Ακόμη και τα εικονικά…αμέ! Έτσι και η Ιωάννα, μόλις είδε πως τριγυρνάμε στη Γαλλία, μου έστειλε το εξής μήνυμα και δεν θα μπορούσα να μην το δημοσιεύσω άμεσα, όσο είμαστε ακόμη στο αγαπημένο της Παρίσι.

Καλημέρα και καλό φθινόπωρο εύχομαι!!! Ορμώμενη απ το αφιέρωμά σου στη Γαλλία σου στέλνω ένα κολάζ που έφτιαξα λίγο πριν φύγω για διακοπές με σκοπό να το τυπώσω σε αυτοκόλλητη ταινία και να το βάλω σαν πλαίσιο στον καθρέφτη του μικρού μου μπάνιου. Η σκέψη μου ήρθε από τον ήδη υπάρχων καθρέφτη που έχω στο σπίτι σε συνδυασμό με το λατρεμένο Παρίσι. Πέρυσι πήγα για πρώτη φορά ταξίδι στο εξωτερικό και η πόλη που επισκεφτήκαμε ήταν το Παρίσι!!!! Απίστευτο, ρομαντικό, σικάτο, με σπουδαία αρχιτεκτονική και όλα αυτά τα καλούδια που λένε και φυσικά μην ξεχνάμε την υπέροχη παραμυθούπολη Disneyland. Περάσαμε υπέροχα !!! Όταν λοιπόν αποφάσισα να διακοσμήσω και το μικρό μπανάκι του σπιτιού (αποχρώσεις άσπρο γκρι και μαύρες λεπτομέρειες θα σου στείλω φώτο όταν είναι έτοιμο) ήθελα να αλλάξω και τον καθρέφτη και σκέφτηκα να κάνω κάτι μόνη μου. Το αποτέλεσμα είναι αυτό που βλέπεις με μέρη που επισκεφτήκαμε εκεί , το ξενοδοχείο  που μείναμε και κάποια ποστ που μου άρεσαν και πολύ θα ήθελα την γνώμη σου, τι λες λοιπόν?

Να είσαι καλά και να ομορφαίνεις πάντα την καθημερινότητά μας με τις υπέροχες εικόνες σου και τα αξιοζήλευτα άρθρα σου!!!  

Τι να πω εγώ; Τα είπες όλα με την ιδέα σου! Μου αρέσει πολύ! Απλά έχω μία-δύο ενστασούλες. Νομίζω θα προτιμούσα ένα χρώμα να εισβάλλει στην ηρεμία του ασπρόμαυρου και όχι πολλά όπως έχεις κάνει εσύ. Το κόκκινο είναι ευκολο και δενει απολυτα με το γκρι ασπρο μαυρο του wc σου. Επίσης μου αρεσει και το κίτρινο πάρα μα πάρα πολύ με τα παραπάνω. Πάρε και μια προχειρη ιδεα με κόκκινες λεπτομέρειες…

Αυτή ηταν η πρώτη μου παρατήρηση και πάμε στη δεύτερη. ΠΡΟΣΟΧΗ στις εικόνες που έχεις επιλέξει κι έχεις κατεβάσει από το ίντερνετ. Στην πάνω αριστερά, υπάρχει το υδατογράφημα του site φαρδύ πλατύ…Ξέρω, δεν πολυφαίνεται στην οθόνη, αλλά όταν τυπωθεί, κάθε πρωί που θα πηγαίνεις να χτενιστείς στο wc, γιατί ο καλός σου θα έχει κάνει κατάληψη στο μεγάλο μπάνιο, θα βλέπεις τη φίρμα φάτσα κάρτα κι αντί να θυμάσαι τις όμορφες στιγμές σου στο Παρίσι, θα χαιρετάς το All Posters 😛 Ελπίζω να μην το έχεις τυπώσει ήδη και σε ταράξω με τα σχόλιά μου.

Να ομολογήσω πάντως πως η ιδέα σου είναι εκπληκτική και θα δώσει άλλον αέρα στο μικρό σου μπάνιο, το οποίο και ανυπομονώ να δω και -γιατί όχι- να παρουσιάσω εδώ.

Το παρεάκι, τι έχει να πει για τον καθρέφτη της Ιωάννας;

Enhanced by Zemanta