Tags

, , ,


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Και να που ήρθε η στιγμή να σας ξεναγήσω στο δικό μου σπιτικό. Το Mix & match σπιτικό μου που μου αρέσει να περνώ ατέλειωτες ώρες με τον σύντροφό μου, με φίλους, μόνη μου, μαζί σας…

And here is the time to show you my own home…The maximalistic mix and match home where I like to spend a lot of time with my hubby, my friends, alone, with you…

Καλώς ήρθατε…Welcome…

decofairy-house (18)

Εδώ βλέπετε τον χώρο που πρόσφατα μετέτρεψα σε γραφείο. Τα βιβλία μας, μερικές εικόνες έμπνευσης, αρκετά σουβενίρ στα δεξιά που δεν πολυφαίνονται στη φωτογραφία και ορισμένες συλλογές όπως οι καμπανούλες μου  και οι βούδες μου, φορτώνουν την κατασκευή της γυψοσανίδας.

Here you can see the corner of the house which I remake it to office. Our books, some souvenirs, pictures for inspirations and some pf my collections as the bells and Buddhas are on the plastboard shelves.

A home without books is a body without soul.

A home without books is a body without soul.

 

To γραφειο και τη βιτρίνα που βλέπετε στην επόμενη φωτογραφία, τα άλλαξα εγώ προσωπικά και σε μελλοντικό ποστ θα σας δείξω τον τρόπο.

The desk and the vitrine that you will see to the next photo, been renovated  be me and I will show you the way at another post.

decofairy-house (15) OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Αυτό  το σημείο του τοίχου είναι ακόμη υπό σκέψη κι είναι και το κομμάτι που καθυστέρησε αυτή την ανάρτηση.

This part of the wall is not yet ready… I still work on it.

decofairy-house (16) decofairy-house (12)decofairy-house (13)decofairy-house (17)

Eδώ ιδιαίτερες συστάσεις δεν νομίζω πως χρειάζονται…είναι το σαλονάκι μου. Με μπλεγμένα κλασσικά και μοντέρνα στοιχεία, παλιά και καινούρια.

Here you can see my living room with old and new details, classic and modern furniture.

decofairy-house (20)

Δίπλα στον καναπέ, τo αγαπημένο μου έπιπλο με μία σύνθεση από υδρόγειες σφαίρες και το ιστιοπλοϊκό Ironsides του 1900…

Beside the sofa, my favorite furniture with a combosition from globes and the “Ironsides” sailing…

decofairy-home

decofairy-house (22)Kαι η τραπεζαρία με το ποδοσφαιράκι στο φόντο, εκεί που δίνονται καθημερινές “μάχες”!

And my dining room with the soccer table at the background.

decofairy-house (23)decofairy-house (9)

decofairy-house (21)Πάμε τώρα μια βόλτα και στους υπόλοιπους χώρους…

Let’s go now to the rest of the space…

Η κουζίνα…

The kitchen….

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAdecofairy-house (8)

Το υπνοδωμάτιο…

The bedroom…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kαι το μπάνιο…

Αnd the bathroom…

bathroomdecofairy-house (11)

Kαι τέλος, ο  μικρός μου παράδεισος…

And for the end, my little paradise…

OLYMPUS DIGITAL CAMERAΕλπίζω να απολαύσατε την επίσκεψή σας στο σπιτάκι μου, όσο κι εγώ την ξενάγηση🙂

I hope you enjoyed your visit to my home as much as I do🙂

Kisses,

Decofairy!

fb (2)