Tags

, , , , , , , , , , ,


Μέσα Αυγούστου και νιώθω να χρειάζομαι το χρώμα περισσότερο από ποτέ. Θέλω το κίτρινο να με περιβάλλει. Να μου ανεβάζει τη διάθεση και να με πετάει ψηλά. Θέλω μόνο τα πολύχρωμα λουλούδια να σπάνε την αιωνιότητα του κίτρινου. Και να με πετάνε ψηλά. Θέλω να ακούω τιτιβίσματα με δόσεις από το χρώμα του ήλιου. Και να πετάω ψηλά. Και βρήκα ακριβώς αυτό που χρειάζομαι αυτή τη στιγμή. Μία ταπετσαρία κίτρινη…με λουλούδια και τιτιβίσματα …και πεταλούδες…και τη δείχνω και σε εσάς…γιατί τα όμορφα είναι ομορφότερα οταν τα μοιράζεσαι…

In the middle of August and I feel that I need the color more than ever. I want  yellow surrounds me. To elevate my mood  and fly me high. I want only the colorful flowers break the eternity of yellow. And fly me high. I want to hear tweets with  doses of the color of  the sun. And fly me high. And I found exactly what I need at this time. A wallpaper totally yellow… with flowers and tweets… and butterflies… and I have to show it  to you, too … because nice things become prettier when you shared them.

 

via www.mobelhaus.gr

via flickr

via: http://www.solebich.de/

Κι αν εσυ είσαι σε πιο παλ διάθεση, δεν θα σε αφήσω έτσι…τα παστελ στο μεγαλείο τους.

And if you are in a softer mood, I won’t let you… The pastels in their greatness.

Ακόμη και εσύ που αγαπάς τα λευκά θα βρεις τη δική σου ταπετσαρία στη συγκεκριμένη σειρά.

Even you, who love whites, will find your wallpaper in this series

Kisses,

Enhanced by Zemanta